Учням 10-б класу
Опрацюйте матеріал підручника на ст. 294-316 (Г.3) та пройдіть тестування Еволюція органічного світу . Виконайте проект (один на вибір) ст.316, 340, 361 і надішліть його вчителю.
Учням 7-б і 7-в класів
пар. 31 звд. 222,223. Презентація до уроку у classroom. Виконати "Домашній експеримент" ст. 182. Фото або відеозвіт роботи відправити вчителю.
Учням 9-б та 9-в класів
Скласти опорну таблицю за пар. 39. Підготувати проекти за темами у підручнику на ст.230, 250 (на вибір)
Учням 10-б класу
конспект ст. 254-274 підручника.підготуватися до тестування по темі "Біорізноманіття" блок Г1
Учням 7-б і 7-в класів
Пар. 28 вик. №206, 207, 208 (а). Виконати задачі по темі "Розчини" з classroom (для тих, хто не встиг виконати)
Учням 10-б класу
виконати тест а посиланням Грунти
Учням 9-б та 9-в класів
Пар. 38 ст. 218. Готувати проекти ст.230. Тест "Вуглеводи" (для тих, хто не встиг виконати)
Учням 9-б та 9-в класів
Пар. 37.вик. домашній екперимент ст.215. Відео "Полісахариди" та тест у classroom.
Учням 9-б та 9-в класів
Опрацювати пар.36. Виконати завд.446,447. Для охочих отримати додаткові бали завд.453,454. Допоможе у виконанні завдань відео Глюкоза.
Учням 10-а класу
Опрацювати параграф 25,26. Виконати завдання 1,2 ст.150. Допоможе у виконанні завдання відео Будова білків. Для охочих отримати додатковий бал завдання з рубрики "Працюємо з медійними джерелами". Виконати підсумковий тест по темі Нітрогеновмісні органічні сполуки.
Учням 7-б і 7-в класів
Виконати завдання із класруму задачі на розчини
Учням 7-б та 7-в класів
Вик. завдання 199, 202, 203. Перегляньте відео Приготування розчинів , виконайте домашній експеримент на ст.161, оформіть його у зошиті і фото завдання відправте у classroom.
Учням 9-б та 9-в класів
Пар.35 Завд.434, 436. Виконати домашній експеримент ст.195, результати оформити у зошиті та здати у classroom. Дізнатися більше з теми можна подивившись відео Доведення ненасиченості жирів та Фізичні властивості жирів
Учням 10-б класу на період 30.03-03.04.
Опрацюйте матеріал підручника на ст. 294-316 (Г.3) та пройдіть тестування Еволюція органічного світу . Виконайте проект (один на вибір) ст.316, 340, 361 і надішліть його вчителю.
Учням 7-б і 7-в класів
пар. 31 звд. 222,223. Презентація до уроку у classroom. Виконати "Домашній експеримент" ст. 182. Фото або відеозвіт роботи відправити вчителю.
Учням 9-б та 9-в класів
Скласти опорну таблицю за пар. 39. Підготувати проекти за темами у підручнику на ст.230, 250 (на вибір)
Учням 10-б класу
конспект ст. 254-274 підручника.підготуватися до тестування по темі "Біорізноманіття" блок Г1
Учням 7-б і 7-в класів
Пар. 28 вик. №206, 207, 208 (а). Виконати задачі по темі "Розчини" з classroom (для тих, хто не встиг виконати)
Учням 10-б класу
виконати тест а посиланням Грунти
Учням 9-б та 9-в класів
Пар. 38 ст. 218. Готувати проекти ст.230. Тест "Вуглеводи" (для тих, хто не встиг виконати)
Учням 9-б та 9-в класів
Пар. 37.вик. домашній екперимент ст.215. Відео "Полісахариди" та тест у classroom.
Учням 9-б та 9-в класів
Опрацювати пар.36. Виконати завд.446,447. Для охочих отримати додаткові бали завд.453,454. Допоможе у виконанні завдань відео Глюкоза.
Учням 10-а класу
Опрацювати параграф 25,26. Виконати завдання 1,2 ст.150. Допоможе у виконанні завдання відео Будова білків. Для охочих отримати додатковий бал завдання з рубрики "Працюємо з медійними джерелами". Виконати підсумковий тест по темі Нітрогеновмісні органічні сполуки.
Учням 7-б і 7-в класів
Виконати завдання із класруму задачі на розчини
Учням 7-б та 7-в класів
Вик. завдання 199, 202, 203. Перегляньте відео Приготування розчинів , виконайте домашній експеримент на ст.161, оформіть його у зошиті і фото завдання відправте у classroom.
Учням 9-б та 9-в класів
Пар.35 Завд.434, 436. Виконати домашній експеримент ст.195, результати оформити у зошиті та здати у classroom. Дізнатися більше з теми можна подивившись відео Доведення ненасиченості жирів та Фізичні властивості жирів
Учням 10-б класу на період 30.03-03.04.
Виконати тест за посиланням по темі Погода та клімат
Виконати практичну роботу с. 208 №1 у робочому зошиті і скрін роботи скинути у класрум.
Законспектувати матеріал підручника с.211-229, 231-240; проекти (один на вибір) ст.230
Учням 8-х класів
Виконайте завдання із Сlassroom "Солі", "Основні класи неорганічних сполук" та отримайте додаткові бали.
Опрацюйте матеріал, скориставшись презентацією: Поширення солей
Опрацюйте матеріал, скориставшись презентацією: Поширення солей
Учням 10-а класу
пар.23 впр.4,5. Проекти ст.207 №11-31 (один на вибір). Пройти онлайн-тестування за посиланням "Оксигеновмісні органічні сполуки"
Учням 8-а класу
Виконати тест за посиланням Солі
Учням 8-б класу
Виконати тест за посиланням Солі
Учням 8-в класу
Виконати тест за посиланням Солі
Учням 9-б класу
Виконати тест за посиланням Карбонові кислоти
Учням 9-в класу
Виконати тест за посиланням Карбонові кислоти
Учням 9-б та 9-в класів.
Пар. 33,34 впр. 401,403,421. Виконати і оформити у зошит Домашній експеримент на ст.195.
Справитися із завданням зможете переглянувши відео за посланиям Мило, Мийна дія мила,
Готуємо навчальні
проекти (один на вибір)
11. Використання
полімерів: еколого-економічний аспект.
12. Альтернативні джерела
енергії.
13. Екотрофологія – наука
про екологічно безпечне харчування.
14. Виготовлення мила з
мильної основи.
15. Дослідження хімічного
складу їжі.
16. Хімічний склад жувальних
гумок.
17. Хімічний склад
засобів догляду за ротовою порожниною.
18. Друге життя паперу.
19. Джерела органічного
забруднення території громади (мікрорайону).
Учням 11-б класу
Опрацювати пар. 30,32,33. Виконати тест за посиланням (до 20.03)Металічні елементи та їх сполуки
Готувати Навчальні проекти (один на вибір)
9. Штучні алмази у техніці. 10. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. 11. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 12. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 13. Кислотні дощі. 14. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 15. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
Учням 11-а класу
Опрацювати пар. 30,31,32,33. Виконати тест за посиланням (до 20.03) Металічні елементи та їх сполуки
Готувати Навчальні проекти (один на вибір)
9. Штучні алмази у
техніці. 10. Раціональне
використання добрив та проблема охорони довкілля. 11. Запобігання
негативному впливові нітратів на організм людини. 12. Неорганічні
речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 13. Кислотні дощі. 14. Дослідження рН
ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 15. Властивості і
застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних
металічних елементів, солей амонію.
Учням 10-а класу
Пройти онлайн-тестування за посиланням "Оксигеновмісні органічні сполуки"
Готуємо проекти по темах (один на вибір):
11. Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу.
12. Виявлення
фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші.
13. Вуглеводи
у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення. 15. Натуральні
волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини,
застосування.
16. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості. 17. Етери та естери в косметиці.
18. Біодизельне пальне. 19. Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. 23. Виведення плям органічного походження.
16. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості. 17. Етери та естери в косметиці.
18. Біодизельне пальне. 19. Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. 23. Виведення плям органічного походження.
20. Анілін
– основа для виробництва барвників.
21.
Синтез білків. 22.
Збалансоване харчування – запорука здорового життя.
Учням 10-б класу
Виконати онлайн-тест (до 18.03) за посиланням Атмосфера . Опрацювати матеріал підручника В.9 "Погода і клімат" ст.189-207. Виконати у робочому зошиті практичні роботи на с. 208-209. Підготувати до захисту навчальні проекти ст.209 (підручник). Дізнатися більше можна переглянувши відео: Метеозалежність
Учням 7-в класу
пар. 25 (прочитати і творчо опрацювати), усно впр.181-186 і письмово впр.187
Дізнатися більше ви зможете переглянувши презентацію: "Вода"
Комментарии
Отправить комментарий